Otázky ohledně nákupu
Jak zaplatím za balík?
Produkty z našeho eshopu posíláme na dobírku, takže sumu objednávky musíte uhradit v hotovosti. Platba kartou je taky možná.
Jak dostanu zpět zálohu?
Jednoduše! Stačí, když po montáži nám pošlete zpět svůj starý díl, nejlépe v krabici od nás. Stačí, když si tu na stránce objednáte online ZDARMA kurýra (klikněte zde pro objednávkový formulář). Kurýr vyzvedne balík v den který si určíte Vy a starý díl doručí k nám.Peníze posíláme na účet který uvedete v online formuláři při objednávce kurýra.
Kdy dostanu zpět zálohu?
Zálohy posíláme zpravidla do týdne od doručení a zkontrolování obsahu balíčku. Prosím berte v úvahu, že převod může trvat 1-3 dní. Neváhejte nás kontaktovat, pokud jste neobdrželi peníze 10 dní od odeslání.
Platí dvouletá záruka i když se nemontuje tlumič / mech v autorizovaném servisu?
Ovšem! Nicméně doporučujeme, abyste montáž svěřili odborníkovi kteří již montoval podobné díly. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.
Jak vyreklamovat vadný díl?
Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo mailem! Více info najdete zde: Reklamační řád.