Infobar icon
Doručení zdarma!
Vyberte si typ vozidla
 
 
 
 
 

Otázky ohledně nákupu

Jak zaplatím za balík?

Produkty z našeho eshopu posíláme na dobírku, takže sumu objednávky musíte uhradit v hotovosti. Platba kartou je taky možná.


Jak dostanu zpět zálohu?

Jednoduše! Stačí, když po montáži nám pošlete zpět svůj starý díl, nejlépe v krabici od nás. Stačí, když si tu na stránce objednáte online ZDARMA kurýra (klikněte zde pro objednávkový formulář). Kurýr vyzvedne balík v den který si určíte Vy a starý díl doručí k nám.Peníze posíláme na účet který uvedete v online formuláři při objednávce kurýra.


Kdy dostanu zpět zálohu?

Zálohy posíláme zpravidla do týdne od doručení a zkontrolování obsahu balíčku. Prosím berte v úvahu, že převod může trvat 1-3 dní. Neváhejte nás kontaktovat, pokud jste neobdrželi peníze 10 dní od odeslání.


Platí dvouletá záruka i když se nemontuje tlumič / mech v autorizovaném servisu?

Ovšem! Nicméně doporučujeme, abyste montáž svěřili odborníkovi kteří již montoval podobné díly. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.


Jak vyreklamovat vadný díl?

Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo mailem! Více info najdete zde: Reklamační řád.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze