Články

Infobar icon
Doručení zdarma!
Vyberte si typ vozidla
 
 
 
 
 

Problémy padělků

Odlamují se šrouby uchycení !

Praskají měchy!

Nefunguje elektronické přepínání tuhosti (je to jen přivařena atrapa)!

Tlmiče búchajú a netlmia, auto je nestabilné!

V poslední době naši firmu stále častěji oslovují podvedeni klienti, kteří naletěli nečestným prodejcům na inzertních stránkách a v internetových obchodech. Prodejci tam nabízejí "originál" tlumiče, měchy a kompresory z "Německa a "USA" za zlomek ceny originálu. Převážně jsou to nekvalitní asijské padělky, které nevyreklamujete. Při reklamací Vám budou posílat další nefunkční padělky, dokud to nevzdáte! Nedostanete zpět peníze a ani ztracený čas!


NAŠE SPOLEČNOST REPASUJE POUZE ORIGINAL DÍLY, TAKŽE SE DOSAHUJE NEJVYŠŠÍ KVALITA! KOMPRESORY PRODÁVAME JEN ORIGINAL AMK A WABCO!


Jak odhalit Mercedes-Benz padělky?

Stačí zkontrolovat šrouby (viz foto)!

Jak odhalit prodejce padělků?

Prodejce padělků odhalíte poměrně snadno, stačí mu položit následující otázky:

Kdo je výrobce prodávaného originál dílu?

Přijatelné odpovědi jsou POUZE následující firmy: SACHS, BWI GROUP, BILSTEIN, MONROE! Kompresory vyrábají jenom fimy AMK a WABCO!

Bude tlumič / kompresor v krabici výrobce? Jsou štítky výrobce na tlumiči / kompresore?

Padělky bývají v jednoduchých hnědých krabicích bez jména výrobce nebo pouze s logem prodejce, NE VÝROBCE.

Na tlumičích padělků jsou převážně štítky pouze s textem "Air Suspension High Quality"

Je záruka na tlumič? Dostanete doklad se kterým si uplatníte záruku v případě reklamace?

Záruční doba nových dílů v EU je 24 měsíců. Nepřistupte na žádnou záruku, kterou nebudete vědět dokázat!

Díky těmto otázkám si ušetříte peníze i starosti! Naše společnost repasuje jen ORIGINAL díly, takže se dosahuje nejvyšší kvalita! KOMPRESORY PRODÁVAME JEN ORIGINAL AMK A WABCO!

 

 

 

Záruka vrácení 100% ceny dílu v případě nespokojenosti!

Naše společnost zákazníkům garantuje 100% vrácení ceny dílu do 3 měsíců pokud s ním nebudete spokojen. Stačí splnit následující podmínky (všechny současně):

  1. Pošlete nám u nás zakoupený díl se kterým nejste spokojeni (do 3 měsíců od nákupu). Díl nemusí být v původním balení a může být používán (avšak musí být kompletní jako při nákupu).
  2. Pošlete nám i původní starý nebo nefunkční díl. Pokud jste nám ho předali při koupi našeho dílu, tak tento bod máte splněn.
  3. Náklady za demontáž / doručení dílu (a všechny související náklady) si hradíte sami.


V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat!

 

Oprava tlmiču

 

Záloha za vratný díl

Repasované součástky naší společnosti se prodávají výměnným způsobem - po obdržení a namontování dílu dopravíme starý díl ZDARMA zpět k nám. K ceně produktu se připočte záloha 1300 Kč nebo 2500 Kč /ks (více info v popisu produktu).

Tuto částku Vám vrátíme na účet po obdržení Vaší staré součástky (číslo účtu nám uvedete při objednávce kurýra, čti dál).

Vaši starou součástku nám pošlete zpět naším kurýrem zdarma, stačí si ho objednat zde: klik sem!

 

Otázky ohledně problémů s autem


Padlo mi auto, ale po nastartování se zvedlo ... proč?

V systému máte únik vzduchu- zpravidla je malá prasklina v měchu. Někdy auto padne za pár minut, někdy za pár dní. Závisí to od velikosti dírky a např. i jako zaparkujete (jak se dírka odkryje). Díra může být v jednom měchu nebo i ve více. Někdy se může stát, že pár dní auto nepadne vůbec a následně se chyba zase objeví.

Řešení: Doporučujeme změřit výšky jednotlivých stran (při blatníku kola) a vyměnit mech / tlumič při nejnižší straně. Doporučujeme také měnit měchy / tlumiče v párech (buď 2 přední nebo 2 zadní), jelikož měchy jsou stejně opotřebované a je otázkou času kdy praskne i druhá strana (může to být pár dní nebo pár měsíců). Takto si ušetříte čas v servisu a šetříte i kompresor podvozku (nefouká zbytečně).                                 


Padlo mi auto a nezvedá se vůbec ... proč?

Nefunguje vám kompresor a v systému máte únik vzduchu- zpravidla je malá prasklina v měchu. Kompresor se pravděpodobně "odpálil", protože neustále foukal do děravého systému.

Řešení: Nejprve je třeba vyměnit kompresor (i relé!) a zkusit zvednout auto. Následně je třeba odstranit díru v systému. Auto doporučujeme sledovat a změřit výšky jednotlivých stran (při blatníku kola) například večer a ráno. Takto zjistíte která strana klesá a který mech / tlumič je třeba vyměnit. Doporučujeme také měnit měchy / tlumiče v párech (buď 2 přední nebo 2 zadní), jelikož měchy jsou stejně opotřebované a je otázkou času kdy praskne i druhá strana (může to být pár dní nebo pár měsíců). Takto si ušetříte čas v servisu a šetříte i kompresor podvozku (nefouká zbytečně).


Svítí mi na displeji auto se šipkou ... proč?

Auto Vám naznačuje, že něco není v pořádku se vzduchovým systémem. Problémů může být více: zesláblý kompresor, úniku vzduchu, porouchaný snímač výšky auta nebo jiná elektronická závada.

Řešení: Auto je třeba napojit na počítačovou diagnostiku která nám přesně určí problém.


Búcha a klepe mi auto na nerovnostiach...prečo?

Búchanie môže spôsobovať viac komponentov (silentbloky a čapy), avšak môže to byť aj tlmičom.

Riešenie: Auto je potrebné zobrať do servisu, aby Vám odpojili jednotlivé komponenty podvozku a skontrolovali ich tuhosť. Po vylúčení chyby ostatných komponentov je pravdepodobné, že Vám búcha / klepe tlmič. Nedajte sa zmiasť s tým, že tlmič je "suchý", teda nevytiekol olej. Olej z tlmiča vyteká do mechu, avšak ten je vzduchotesne izolovaný a preto je aj zlý tlmič "suchý". Ak je tlmič univerzálny (nie je pravý / ľavý diel), tak si môžete skúsiť prehodiť tlmiče a otestovať, či sa "prehodilo" aj búchanie. Následne je potrebné vymeniť tlmič.


Auto není padlé, ale stojí nakřivo ... proč?

Auto může mít špatnou kalibraci, nebo poškozený snímač výšky.

Řešení: Auto je třeba vzít do servisu a zkontrolovat fyzicky snímače výšek. Mohou být zlomené / zkřivené nebo je poškozena kabeláž. V takovém případě je třeba vyměnit díl a dát ho na diagnostiku a auto nakalibrovat. Pokud nejsou snímače poškozené, tak lze taktéž postačí PC kalibrace.


Auto je jednou extrémně vysoko a jednou extrémně nízko ... proč?

Auto má pravděpodobně poškozený (zlomený) snímač výšky.

Řešení: Auto je třeba vzít do servisu a zkontrolovat fyzicky snímače výšek. Mohou být zlomené / zkřivené nebo je poškozena kabeláž. V takovém případě je třeba vyměnit díl a dát ho na diagnostiku a auto nakalibrovat.


Hučí mi kompresor ... proč?

Máte slabý kompresor- kompresor se pravděpodobně "odpálil", protože neustále foukal do děravého systému.

Řešení: Nejprve je třeba vyměnit kompresor (i relé!). Následně je třeba zkontrolovat, zda nemáte díru v systému. Auto doporučujeme sledovat a změřit výšky jednotlivých stran (při blatníku kola) například večer a ráno. Takto zjistíte, zda některá strana klesá a který mech / tlumič je třeba vyměnit. Doporučujeme také měnit měchy / tlumiče v párech (buď 2 přední nebo 2 zadní), jelikož měchy jsou stejně opotřebované a je otázkou času kdy praskne i druhá strana (může to být pár dní nebo pár měsíců). Takto si ušetříte čas v servisu a šetříte i kompresor podvozku (nefouká zbytečně).


Nevím přepnout tuhost podvozku (sport / comfort) ... proč?

Problém je s některým elektronickým ventilem tlumiče - buď je špatný kontakt nebo se vypálil.

Řešení: Nejprve je třeba auto napojit na diagnostiku, aby nám řekla která strana je vadná. Následně na té straně je třeba zkontrolovat kabel který vychází z tlumiče, zda není poškozen. Pokud je v pořádku, tak ho demontujte z tlumiče, odpojte od auta a zkontrolujte / vyčististite koncovky. Pomoci může i kontaktní sprej. Následně vše napojte na původní místo. Zkuste, zda funguje přepínání. Pokud ne, tak je vypálený elektroventil a je nutná výměna celého tlumiče.


Upozornění: Tento text je pouze informativní, proto se vždy poraďte s odborníkem! Provozovatel stránky nenese žádnou odpovědnost za nesprávnou diagnostiku závady auta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Otázky ohledně našich produktů


Co znamená repas tlumiče nebo měchu?

Repas od naší společnosti znamená, že originální díl se rozebírat do nejmenších komponentu a všechny nefunkční komponenty se nahradí novými. Tlumič dostane nový hydraulický olej, teflon pásku na hřídel, kompoziční pouzdro a nové těsnění. Mechová část dostane nový gumový rukáv, který je cca o 1 mm tlustší než originál. Mech je nalisován pozinkovanými ocelovými prsteny vylepšeného dizajnu (vlastní výroba). Každý kovový díl se očistí a nastříká novou barvou. Následně se tlumič kompletně složí a vícenásobně testuje. Nové těsnění a nová prachovka je samozřejmost.


Repasujete i kompresory?

Ne, zákazníkům nabízíme originál kompresory WABCO a AMK za nejlepší ceny. Tyto značky prodávají v autorizovaných servisech a máte je namontované i v autě. Relé je samozřejmostí balení.


Bude mi pasovat součástka?

Ovšem! Jedná se o opravené originál díly, všechny parametry zůstaly původní.


Bude vadit když ostatní tlumiče / měchy jsou na autě původní a namontuji si tam repasovaný?

Vůbec ne! Jedná se o opravené originál díly, všechny parametry tlumiče / měchy zůstaly původní.


Platí dvouletá záruka i když se nemontuje tlumič / měch v autorizovaném servisu?

Ovšem! Nicméně doporučujeme, abyste montáž svěřili odborníkovi kteří již montoval podobné díly. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.

 

 

Otázky ohledně nákupu

Jak zaplatím za balík?

Produkty z našeho eshopu posíláme na dobírku, takže sumu objednávky musíte uhradit v hotovosti. Platba kartou je taky možná.


Jak dostanu zpět zálohu?

Jednoduše! Stačí, když po montáži nám pošlete zpět svůj starý díl, nejlépe v krabici od nás. Stačí, když si tu na stránce objednáte online ZDARMA kurýra (klikněte zde pro objednávkový formulář). Kurýr vyzvedne balík v den který si určíte Vy a starý díl doručí k nám.Peníze posíláme na účet který uvedete v online formuláři při objednávce kurýra.


Kdy dostanu zpět zálohu?

Zálohy posíláme zpravidla do týdne od doručení a zkontrolování obsahu balíčku. Prosím berte v úvahu, že převod může trvat 1-3 dní. Neváhejte nás kontaktovat, pokud jste neobdrželi peníze 10 dní od odeslání.


Platí dvouletá záruka i když se nemontuje tlumič / mech v autorizovaném servisu?

Ovšem! Nicméně doporučujeme, abyste montáž svěřili odborníkovi kteří již montoval podobné díly. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.


Jak vyreklamovat vadný díl?

Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo mailem! Více info najdete zde: Reklamační řád.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze