Padlo mi auto, ale po nastartování se zvedlo ... proč? |
V systému máte únik vzduchu- zpravidla je malá prasklina v měchu. Někdy auto padne za pár minut, někdy za pár dní. Závisí to od velikosti dírky a např. i jako zaparkujete (jak se dírka odkryje). Díra může být v jednom měchu nebo i ve více. Někdy se může stát, že pár dní auto nepadne vůbec a následně se chyba zase objeví. Řešení: Doporučujeme změřit výšky jednotlivých stran (při blatníku kola) a vyměnit mech / tlumič při nejnižší straně. Doporučujeme také měnit měchy / tlumiče v párech (buď 2 přední nebo 2 zadní), jelikož měchy jsou stejně opotřebované a je otázkou času kdy praskne i druhá strana (může to být pár dní nebo pár měsíců). Takto si ušetříte čas v servisu a šetříte i kompresor podvozku (nefouká zbytečně). |
Padlo mi auto a nezvedá se vůbec ... proč? |
Nefunguje vám kompresor a v systému máte únik vzduchu- zpravidla je malá prasklina v měchu. Kompresor se pravděpodobně "odpálil", protože neustále foukal do děravého systému. Řešení: Nejprve je třeba vyměnit kompresor (i relé!) a zkusit zvednout auto. Následně je třeba odstranit díru v systému. Auto doporučujeme sledovat a změřit výšky jednotlivých stran (při blatníku kola) například večer a ráno. Takto zjistíte která strana klesá a který mech / tlumič je třeba vyměnit. Doporučujeme také měnit měchy / tlumiče v párech (buď 2 přední nebo 2 zadní), jelikož měchy jsou stejně opotřebované a je otázkou času kdy praskne i druhá strana (může to být pár dní nebo pár měsíců). Takto si ušetříte čas v servisu a šetříte i kompresor podvozku (nefouká zbytečně). |
Svítí mi na displeji auto se šipkou ... proč? |
Auto Vám naznačuje, že něco není v pořádku se vzduchovým systémem. Problémů může být více: zesláblý kompresor, úniku vzduchu, porouchaný snímač výšky auta nebo jiná elektronická závada. Řešení: Auto je třeba napojit na počítačovou diagnostiku která nám přesně určí problém. |
Auto není padlé, ale stojí nakřivo ... proč? |
Auto může mít špatnou kalibraci, nebo poškozený snímač výšky. Řešení: Auto je třeba vzít do servisu a zkontrolovat fyzicky snímače výšek. Mohou být zlomené / zkřivené nebo je poškozena kabeláž. V takovém případě je třeba vyměnit díl a dát ho na diagnostiku a auto nakalibrovat. Pokud nejsou snímače poškozené, tak lze taktéž postačí PC kalibrace. |
Auto je jednou extrémně vysoko a jednou extrémně nízko ... proč? |
Auto má pravděpodobně poškozený (zlomený) snímač výšky. Řešení: Auto je třeba vzít do servisu a zkontrolovat fyzicky snímače výšek. Mohou být zlomené / zkřivené nebo je poškozena kabeláž. V takovém případě je třeba vyměnit díl a dát ho na diagnostiku a auto nakalibrovat. |
Hučí mi kompresor ... proč? |
Máte slabý kompresor- kompresor se pravděpodobně "odpálil", protože neustále foukal do děravého systému. Řešení: Nejprve je třeba vyměnit kompresor (i relé!). Následně je třeba zkontrolovat, zda nemáte díru v systému. Auto doporučujeme sledovat a změřit výšky jednotlivých stran (při blatníku kola) například večer a ráno. Takto zjistíte, zda některá strana klesá a který mech / tlumič je třeba vyměnit. Doporučujeme také měnit měchy / tlumiče v párech (buď 2 přední nebo 2 zadní), jelikož měchy jsou stejně opotřebované a je otázkou času kdy praskne i druhá strana (může to být pár dní nebo pár měsíců). Takto si ušetříte čas v servisu a šetříte i kompresor podvozku (nefouká zbytečně). |
Nevím přepnout tuhost podvozku (sport / comfort) ... proč? |
Problém je s některým elektronickým ventilem tlumiče - buď je špatný kontakt nebo se vypálil. Řešení: Nejprve je třeba auto napojit na diagnostiku, aby nám řekla která strana je vadná. Následně na té straně je třeba zkontrolovat kabel který vychází z tlumiče, zda není poškozen. Pokud je v pořádku, tak ho demontujte z tlumiče, odpojte od auta a zkontrolujte / vyčististite koncovky. Pomoci může i kontaktní sprej. Následně vše napojte na původní místo. Zkuste, zda funguje přepínání. Pokud ne, tak je vypálený elektroventil a je nutná výměna celého tlumiče. |
Úvod Otázky
- Otázky ohledně problémů s autem
- Otázky ohledně našich produktů
- Otázky ohledně nákupu
Co znamená repas tlumiče nebo měchu? |
Repas od naší společnosti znamená, že originální díl se rozebírat do nejmenších komponentu a všechny nefunkční komponenty se nahradí novými. Tlumič dostane nový hydraulický olej, teflon pásku na hřídel, kompoziční pouzdro a nové těsnění. Mechová část dostane nový gumový rukáv, který je cca o 1 mm tlustší než originál. Mech je nalisován pozinkovanými ocelovými prsteny vylepšeného dizajnu (vlastní výroba). Každý kovový díl se očistí a nastříká novou barvou. Následně se tlumič kompletně složí a vícenásobně testuje. Nové těsnění a nová prachovka je samozřejmost. |
Repasujete i kompresory? |
Ne, zákazníkům nabízíme originál kompresory WABCO a AMK za nejlepší ceny. Tyto značky prodávají v autorizovaných servisech a máte je namontované i v autě. Relé je samozřejmostí balení. |
Bude mi pasovat součástka? |
Ovšem! Jedná se o opravené originál díly, všechny parametry zůstaly původní. |
Bude vadit když ostatní tlumiče / měchy jsou na autě původní a namontuji si tam repasovaný? |
Vůbec ne! Jedná se o opravené originál díly, všechny parametry tlumiče / měchy zůstaly původní. |
Platí dvouletá záruka i když se nemontuje tlumič / měch v autorizovaném servisu? |
Ovšem! Nicméně doporučujeme, abyste montáž svěřili odborníkovi kteří již montoval podobné díly. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme. |
Jak zaplatím za balík? |
Produkty z našeho eshopu posíláme na dobírku, takže sumu objednávky musíte uhradit v hotovosti. Platba kartou je taky možná. |
Jak dostanu zpět zálohu? |
Jednoduše! Stačí, když po montáži nám pošlete zpět svůj starý díl, nejlépe v krabici od nás. Stačí, když si tu na stránce objednáte online ZDARMA kurýra (klikněte zde pro objednávkový formulář). Kurýr vyzvedne balík v den který si určíte Vy a starý díl doručí k nám.Peníze posíláme na účet který uvedete v online formuláři při objednávce kurýra. |
Kdy dostanu zpět zálohu? |
Zálohy posíláme zpravidla do týdne od doručení a zkontrolování obsahu balíčku. Prosím berte v úvahu, že převod může trvat 1-3 dní. Neváhejte nás kontaktovat, pokud jste neobdrželi peníze 10 dní od odeslání. |
Platí dvouletá záruka i když se nemontuje tlumič / mech v autorizovaném servisu? |
Ovšem! Nicméně doporučujeme, abyste montáž svěřili odborníkovi kteří již montoval podobné díly. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme. |
Jak vyreklamovat vadný díl? |
Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo mailem! Více info najdete zde: Reklamační řád. |
Upozornění: Tento text je pouze informativní, proto se vždy poraďte s odborníkem! Provozovatel stránky nenese žádnou odpovědnost za nesprávnou diagnostiku závady auta.